tiistai 24. tammikuuta 2012

 Mitä mun elämä olis ilman tätä mitä mulla nyt on? Mitä mä tekisin jos mulla ei olis perhettä? Kestäisinkö jos ystävät ei olis mun tukena aina? Mitä jos mulla ei olis poikaystävää johon turvautua joka ikinen sekunti? Entä millaista elämä olis jos ei olis kotia eikä yhtään rahaa? Haluaisinko elää jos olisin koko loppuelämäni sairaalassa koomassa? Mitä jos mulla olis niin pitkä rikosrekisteri etten koskaan saisi kunnon töitä?...

 Tällasia asioita mietin. Monilla ihmisillä on vaikeuksia ,eikä elämä oikein suju. Ei munkaan elämä aina mitään prinsessan elämää ole. Tottakai haluaisin olla rikas, asua hienossa isossa talossa ,omistaa hienon auton ja saada paljon kaikkia ihania merkkivaatteita, varmaan todella moni haaveilee just tollasesta elämästä!? Mutta miks ihmiset ei voi koskaan tyytyä siihen mitä on? aina halutaan vaan lisää ja lisää ,enemmän ja enemmän. Oon oppinu arvostamaan sitä mitä mulla on ja oon todella kiitollinen siitä että mulla on kaikki hyvin! Elämä ei oo aina mitään upeeta ja mä voin sanoo että mun elämä ei oo aina niin täydellistä ja hohdokasta ,mutta rakastan sitä!



Ei kommentteja: