torstai 7. maaliskuuta 2013

I CAN SEE IT IN YOUR EYEES

Well hello! Tää viikko on menny ihan mukavasti. Välillä hyvä olo ,välillä vähän paskempi...
Eilen sain liput Hair&beaty messuille johon oon lauantaina menossa, ootan sitä niiin paljon!
Tänään mentiin koulun jälkeen käväsemään poikaystävän ja kavereitten kanssa jossain rekryfestareilla täällä hyvinkäällä. Ajattelin että se olis joku isompikin tapahtuma kun sitä mainostettiin työnhakutilaisuutena, mutta eipä sielä sitte ollukkaan oikein mitään:d Tänään on myös tullu tehtyä sellanen parin kilsan lenkki, vitsi ulkona käveleminen varsinkin auringonpaisteessa piristää! Tänään olis vielä tarkotus tehdä lihaskuntoa ja loppuilta sitten vaan löhöilyä.

Vitsi oon nyt innostunu tosiaan kuntoilusta/urheilusta ihan kunnolla taas. Kaikki fitness jutut kiinnostaa mua ihan sikana.. Tän kevään projektina olis saada mun kroppa kesäkuntoon ja läskin tilalle lihasta. Eli massaa lisää ja pientä kiinteytystä.

Noh mutta mä en höpöttele tän enempiä, hyvät torstai illat. See ya! :)





Kuvasaldo on tänään vähän pieni mutta toivottavasti kelpaa...





Rakkaudella: Nina





Ei kommentteja: