maanantai 5. syyskuuta 2011

Heij! Viikonloppu oli aivan mahtava taas vaihteeks! Lauantaina olin kattomassa summeria saran, kiian ,sannin, veeran ,janinan ja suvinkaa ja olii ihan älyttömän hauskaa. Oli tosi kiva olla pitkästä aikaa ihan vaan tyttöporukalla, vaikka kyllä mua vähän hävettää kun se tulee tv:tä ja nolattiin siellä itemme aika totaallisesti! Aika monet vaa nauro meille ku mee vaa tanssittiin ja laulettiin sielä ihan kybäl, mut ei voi kun sanoo kiitos tytsyt rakastan teitä! ;) Sunnuntaina sain vihdoin mun huoneen siivottuun ja vaihdoin vähän huonekalujen paikkaakin ja sitte illalla olin vielä ankan, viltsun, sannin, kiian ja aatunkaa ja oli kyllä kivaa!!

Tänään onki sitte maanantaii enkä tykkää yhtään kun viikonloppu meni jo! viikonloput on vaa niin viikon parasta aikaa. Oon ollu tänään aikas hervottomalla tuulella, kaikki tunnit meni koulussaki siihen et vaan nauroin ihan kippurassa ja heitin jotain ihan idioottii läppää, tää maanantain keskittymiskyky ainakaa koulussa ei oo ollu mikään maailman paras mut se saattaa johtuu kyllä väsymyksestä:D Nooh mut nyt lähen frendienkaa ulos, see u! :)
summeri hyvinkää 2011






 mun siivottu huone :)







Ei kommentteja: