sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Mä en tarvii ketään muuta ,mä haluun vaan sinut..


Mä ihastun vaan suhun lisää joka päivä
ja ihastun vaan lisää päivä päivältä.
Mä en haluis olla sekunttiikaan erossa,
mut ainakin on jotain mitä arjen keskel odottaa.
Sä oot mun mielessäni illal ku mä nukahdan,
ja heti aamul ku mä unestani virkoan.
Ilman sua mä en täydellinen oiskaan,
kuukin tarvii auringon, jotta pystyy loistaa. ♥
Lisää tämä seinällesi, jos olet rakastunut ♥


Mulla on maailman paras poikaystävä ,jota en vaihtais mihinkään ! 




2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei ois kiva saada susta ja sun poikaystävästä semmonen postaus missä kerrot miten tapasitte ja miten tajusitte et tykkäätte toisistanne:) ja kuvia teistä yhessä ja erikseen, jos se vaan sun poikaystävälles sopii ja sulle!:)

nina kirjoitti...

juuh no kyllä voisin semmosen tehäkki.. ei oo aikasemmin tullu mielee, kiitos ideasta :)