torstai 3. marraskuuta 2011

Moii! Eilen käytiin Riihimäen amiksessa tutustumassa ja aattelin eka että sielä vois olla pari linjaa mistä olisin kiinnostunut, mutta tuli kyllä sen käynnin jälkeen selväksi että sinne kouluun en halua, kyllä se taitaa olla amiksessa parturi-kampaaja linja tai kauppis mihin mä meen ja sit niitten jälkeen tampereen konservatorioon tanssimaan ;) Tänään torstai ja on ollu ihan normaali koulu- ja treenipäivä. siinä 4 aikaan menin kiialle ja viihdyin sielä sitten sen pari tuntia ja lähin sieltä treeneihin. Treenien jälkeen olin hetken ankan ,viltsun ja sarankaa.Tulin tossa 7 aikoihin kotiin ja oon vaan sen jälkeen ottanu rennosti koko illan, kohta suihkuun ja sitte tutimaan :)

Huomenna vihdoin perjantai ja weekend, niin saa nukkua ja pitäähän sitä kokeisiinki kyllä lukee mutta ei se mitään..



4 kommenttia:

Mira kirjoitti...

Kannattaa ottaa kunnolla selvää, että millassii opintoja siel on mihin oot menossa.
Sanompa vaan, että kauppis on syvältä! :D

nina kirjoitti...

juuh nii mä vähä aattelinki ottaa paremmin selvää noista paikoista.Minkälaist kauppikses sit on? :D

Mira kirjoitti...

No siis on ne ammatilliset opinnot jees jos oikeesti vähääkään kiinnostaa ne, mut atto-jaksoissa meinaa loppua usko kokonaan :D
On ne ammatilliset ollu erilaisii ku mitä mä ainaki aluks luulin ja tietty siel on sellassiiki kurssei jotka ei vois vähempää kiinnostaa, mut ei tonne kannata tulla jos ei oo aidosti kiinnostunu siitä, ei sitä jaksa sitte :D

nina kirjoitti...

oukheii, no saas nyt nähä et mihin kouluun mä päädyn:D