torstai 29. marraskuuta 2012

MEITSI HAKANIEMEN SILTAA TALLAPOHJASSA KIITÄÄ

Vitsi mulla olis paljon kuvia mitä mun pitäis laittaa tänne, mutta en mä voi. Koska tää bloggeri valittaa että valkokuvien muisti on täynnä! Ja vaikka oon poistanut paljon kuvia ja myös joitakin postauksia niin silti se valittaa ,eikä anna lisätä tänne mitään kuvia:/ Olisko teillä jotain vinkkejä millä saisin lisää kuva tilaa?

Eilen oli pitkästä aikaa treenit, oli kiva päästä tanssimaan! Ilalla juotiin joakimin kanssa glögiä ja katsottiin joulutarina leffa. Mulla on jo kauhee joulufiilis, voi kun se joulu tulis jo!
Tänään mulla oli lyhyt koulupäivä. Pääsin jo puol yks. Kävin koulun jälkeen willassa ja löysin sieltä jotain kivoja vaatteita mitkä meinaan ostaa ensviikolla:)

Katy Perry Turkey (katyperryTR) on Twitter

Fotoalbumy - patulqa12 - Memories of the Future - Pokec.sk

Fotoalbumy - patulqa12 - Memories of the Future - Pokec.sk

christmas | Tumblr

Love

Ihanaa huomenna mulla on vapaapäivä. Saa nukkua pitkään ja aattelin jopa siivota vähäsen.
Iltapäivällä meen sitten mun tulevaan työpaikkaan perehdytyskurssille:)




Niin hyviä biisejä;D


Rakkaudella: Nina



3 kommenttia:

kiialexandra kirjoitti...

kannattaa rekisteröityy photobuckettii ja sitä kautta laittaa kuvii blogii :)

Anonyymi kirjoitti...

Tai sitte flickr on hyvä kans

nina kirjoitti...

Oukhei, kiitos vinkeistä! Pitää koittaa molempia ;D