sunnuntai 4. marraskuuta 2012

NEW BLOGSTYLE, WHAT YOU THINK?

Moippa! Viikonloppu alkaa olla aikaslailla jo ohi, mun osalta se oli ihan kiva ja rentouttava. Lauantaina nukuin ja otin vaan rennosti ja käytiin myös äidin ja poikaystävän kanssa hautausmaalle viemässä kynttilöitä edesmenneille läheisille.. Hautausmaalla käynti on jotenkin aina aika pysäyttävää.
Tänään sitten olin päivällä töissä ja illalla oon siivoskellut mun huonetta ja katellu telkkua.
Eli en sinäänsä oo paljoa viikonloppuna tehnyt mutta ei se haittaa, on kiva saada levätä raskaan viikon jälkeen..
Mitä muuten ootte mieltä mun blogin uudesta ulkonäöstä ja bannerista. Ei se banneri mikään maailman hienoin oo mutta kelpaa:)

Huomenna sitten alkaa taas uus viikko ja paljon touhua ja kiirettä. Ensviikon tiistaina meille tulee kouluun italialaisia joille meidän pitäisi tehä kaikenlaisia hoitoja, mua jänskättää aika paljon. Saas nähä miten mä osaan vielä englantia:d Ja ainiin meen ensviikon lauantaina työhaastatteluun yhteen kampaamoon ,pitäkää peukkuja! Tänään vähän erilainen postaus joten ei kuvia ollenkaan;D

Mukavaa sunnuntaita raksut! :)






Rakkaudella: Nina



Ei kommentteja: