sunnuntai 3. helmikuuta 2013

SUNNUNTAAI

Mörjens! Kiva sunnuntai on ollut. Oon nukkunu pitkään, nukuin myös päikkärit, löhöillyt ja kattonu telkkaa, ollut ilman meikkiä ja kollareissa, käytiin joakimin kanssa myös rehkimässä salilla sellaset melkein kaksi tuntia. Tossa kohta saan äidin tekemää ruokaa (namiii!) ja illalla tiedossa saunomista ja leffoja...
Huomenna mulla onkin sitten vapaapäivä. Suunitelmissa olis nukkua pitkään ,käydä salilla ,ehkä siivota jopa huonetta ja löhöillä:)

Vitsi muhun on iskeny kauhee sisustusinto koska vihdoin ja viimein mun huoneesta lähtee yks sohva tai no sängystä tehty sohva, mistä en oo oikein tykännyt. Oon kattellut siihen tilalle kaikkia ihania kaappeja ja hyllyjä ,kun tarttisin ihan älyttömästi lisää säilytystilaa mun huoneeseen, nimittäin vaatekaapistakin lähtee jo takaseinä irti kun se on niin täys:d Saas nyt nähä minkä ihanan hyllyn keksin, ehkä ikeasta dont know;)

Ääh huomasin tossa yks päivä että kaikki kuvat mitä oon photobucketin kautta instagramista tänne laittanu ei näy, että en varmastikkaan niitä tänne enään sitten laittele;/
Mutta meikä lähtee nyt syömään ,hauskaa lauantaita honeyt, see ya! :)





Tälläset ihanuudet sain töistä :)


Vähän proteinijuomaa treenin jälkeen;)




Rakkaudella: Nina





Ei kommentteja: