keskiviikko 20. helmikuuta 2013

TRAINING MUSIC

Mua on pyydetty tekemään postaus siitä millasta musaa kuuntelen kun treenaan ,so here we go.
Mun musiikkimaku on todella laaja enkä osaa lokeroida itseäni mihinkään tiettyyn lokeroon. Kun treenaan niin tykkään kuunnella sellasta musiikkia joka saa mut hyvälle tuulelle ja saa jalan vipattamaan. Eli ei siis mitään rokkia tai heviä:d Tykkään kuunnella treenatessani paljon sellasta kesäistä ja sellasta missä on hyvä tempo ja bassoa. Esimerkiksi jotain teknoa tai poppia mutta siltikään en halua lokeroida musiikkimakuani.
Mun mielestä treenimusan pitää olla sellasta mikä saa vaan treenihimon kasvamaan ja tulee hyvälle tuulelle. Mulla käy aika usein niin että kun lähden lenkille vaikka ilman hyvää musiikkia, niin ei siitä lenkistä mitään tule ,samoin jos on salilla.. Harvoin mä mitään iskelmää kuuntelen kun treenaan mutta joskus sitäkin. Loppuvenyttelyn ajan kuuntelen yleensä aika rauhallista musiikka, jolloin myös mieli rauhoittuu. :)

Alívio Imediato

Resultados da Pesquisa de imagens do Google para http://files.dennislopes.webnode.com/200000132-b00d1b1073/tumblr_lidrsap4FS1qh916go1_500.jpg







Rakkaudella: Nina



Ei kommentteja: