torstai 13. lokakuuta 2011

Eilen kävin lääkärissä ja sainki sitte antibioottikuurin ,loppuviikon sairaslomaa ja 10 päivän liikuntakiellon, en tykkää yhtää ;( multa jää nyt 3 vk treeneii välistä koska en ollu tällä viikolla enkä saa mennä ensviikollakaa ja seuraavalla viikolla onki jo syysloma..

 Tänää onneks jo torstai ,eihä tässä oo enään kun 3 päivää ni saan lähtee ulos! Eikä mulla oo enään edes kipee olo, oon vaan pomppinu ympäri kämppää ja käväsin varaamassa ittelleni kampaaja ajanki. Oon jo perjaattees ihan terve eikä mun kurkkukaa oo enään kipee ja oon siitä tosi onnellinen, mutta vähän tympii istuu vaa sisällä ku olis virtaa tehä niin paljo kaikkee! Noh aamulla heräsin siinä 11 aikaan ja lähin hakemaan koululta pari kirjaa ja sieltä meninki sitte mun mummolaan ja me tehtiin yhessä mummonkaa ihan älyttömän hyvää risottoo naminami ,sitte myöhemmin kävin hakemassa mun skootterin kanssa mummolaan että se saadaan huoltoon ja sen jälkeen se jääkin sitte mummon ja papan autotalliin talveks ;/

Tossa äsken tulin kotiin ja nyt ei taas oo oikein mitään tekemistä muuta kun kattoo jotain leffoja tai telkkaa ,eikä sekään oikein huvita.. Voisinhan mä vaikka tehä sitä uskonnon työtä mikä pitää palauttaa ensviikolla :D eipä mulla muuta, kivaa torstai iltaa ! :)




Ei kommentteja: