keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Moi! Eilen olin koko päivän kullankaa ja sanniiki näin siinä päivällä, eilen sattu ja tapahtu kaikkee mut kivaa oli! illalla menin sitte ankalle taas yöks.. Tänään tuli klo9 myyntiin ne Lmfao:n liput mutta empäs sitte saanukkaan niitä koska heräsin vasta siinä yhen aikoihin ja liput oli menny 15 minuutissa :/ ottaa kyllä vähän päähän, mutta ei moni muukaan mun kavereista ehtiny saamaan niitä lippuja. Tänään kävin mummulassa syömässä ja sen jälkeen lähin ankan, viltsun ja sarankaa keskustaan. Keskustasta lähin siinä 7 aikoihin kotiin ja siellä mua odotti kaksi leivosta ,suklaalevy ja limu pullo jotka äiti oli ostanu mulle, koska mulla on tänään nimpparit! Kuulin itekki vasta aamulla että mulla on nimppärit mutta on niitä onnitteluja ihan kivasti tullukkin. Nyt suihkuun ja sitte bb:tä kattomaan :)


Ei kommentteja: