lauantai 8. lokakuuta 2011

Moii! Eileen oli friday ja olin frendien ja poikaystävänkaa melkein koko päivän keskustassa ja illalla mentiin koululle chillaan ja sieltä meninki sitte kullalle yöks. Eilen tuli täyteen 3kk rakkaan joakimin kanssa ja mietin koko  päivän että mikä hitto sitä vaivaa kun se oli koko päivän toosi outo, noh illalla se syy sitten selvis kun se hönö tuli ja sano mulle ''nina, mitä jos me mentäs kihloihin'' olin vähä et häh ja vastasin et joo! Eli 3 kuukautta oltu yhessä ja nyt kihloissa vaikka enhän mä nyt oikeeta kihlasormusta saanu, mut toivottavasti saan siltä vielä joskus oikeen kihlasormuksen:) Noh tänään lauantaina oon ollu frendienkaa keskustassa ja sitte myöhemmin mentiin ankan saran ja viltsunkaa meille ja sitku mun äiti tuli häätää meijät ulos siinä 7 aikoihin nii lähettiin mäkkäriin ja sieltä lähinki sitte takasin kotiin siinä 9 pintaan.. Nyt suklaata ja kokeisiin lukua ja sitte nukkkumaan :)


Ei kommentteja: