perjantai 17. helmikuuta 2012

muki tolkulla viisasten juomaa...

Heissan! Eilen oli tosi kiva päivä. Liikuntapäivä oli ihan sika kiva ja tykkäsin ihan sikana siitä bodypumpista missä olin. Ilmottauduin jo lauantain zumbaanki mutta se on 11 aamulla ,eli saas nähä pääsenkö sängystä ylös siihen aikaan:D Eilen oli myös treenit ja mulle ja yhelle mun frendille pidettiin yksityistunti ,kun sinne ei tullu muita. Mun lihakset on niin kipeet eilisestä lihaskuntorääkistä että huhhuh! Saan ensviikolla tietää että saanko jonkin näköstä fysioterapiaa mun jaloille vihdoin. Voin vaan sanoo ettei kantsi alottaa tanssii, meinaan mulla on nilkat paskana, ylitaipuvat polvet jotka tarttis hoitoo ja lonkat on alkanu oireilee, että tällästä se urheilijan elämä on:D

Ihanaa tänään perjantai ja LOMA alko, wihiiiii oon niin onnellinen nyt saa vaan nukkuu ,rentoutuu ja nähä frendejä viikon! Tänään oli ihan tosi rento koulupäivä ja vikaa tuntia ei ollu ollenkaan kun oli vanhojentanssit, oih ne puvut oli niin ihania, kumpa sais itekki pukeutuu joskus tolleen ja laittaa ittensä nätiks.. Noh nyt jillailen kotona ja vähän ajan päästä pitäis lähtee salille rehkimään ja illemmalla sitte keskustaan. Ihanaa perjataita ja lomaa kaikille! :)










Ei kommentteja: