keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Mulla tuli nyt kauhee fiilis tehä uus postaus.. Luin ystäväni blogia ja sain sieltä idean tehä postauksen ihastumisesta, rakastumisesta ,tunteista ja kaikesta tälläsesta.

Ihastuminen on ihana asia ja se saattaa lähtee yhtä nopeesti pois kun tuleekin. Mä oon juuri sellanen  ihminen joka ihastuu todella helposti. Ennen myös luotin kaikkiin jätkiin ihan sinisilmäsesti. Noh nykyään se luottamus jätkiin on menny aikas täydellisesti ,en siis luota helposti ja siinä menee aikaa ennen kun opin ja uskallan luottaa.. Noh rakastuminen ja ihastuminenhan on sitte ihan täysin eri asia ja harva lapsi/nuori edes osaa rakastua, ennen oon voinu sanoo vaan että oon ihastunut mutta nyt voin jo sanoo että oon rakastunut.

Ennen ajattelin että sellanen ns. unelmapoika olisi ennen kaikkea hyvä kroppainen, liikunnallinen, tumma, mua vähän vanhempi ja kaikkea tällästä aika konkreettista. Nyt ajattelen että unelmapoikaystävällä pitäis olla ihana luonne, hyvät käytöstavat, huumorintajua ,ei lapsellinen ,huolehtiva ja hellä. Sillä ulkonäöllä ei oo enään niin väliä mutta tottakai se on plussaa jos jätkä on hyvännäkönen. Ennen kaikkea siinä pojassa pitää olla sitä jotain! Mun poikaystävä ei välttämättä ihan aina ole tota kaikkea mitä tossa listassa lukee tai no onhan se ainaki melkein aina ,siinä on sitä jotain ja vaikka se ei muiden silmissä olisikaan ihan täydellinen ni mun silmissä se on täydellinen mulle ja rakastan sitä. Rakkaus on ihanaa ja se että tunnet jotain kohtaan niin paljon ja se tieto että joku tuntee sua kohtaan niin paljon...

'



Ei kommentteja: