sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Mulla ei oo yhtään syytä olla surullinen mutta mulla on miljoona syytä olla onnellinen

Heipsan! Today was so amazing day:) Tein tänään mun köksän portfolion, eli siis kokkasin mun äitille, mummulle, papalle, kummille ,kahelle serkulle ja serkun poikaystävälle. Siitä tuliki ihme kyllä tosi hyvää ja sain ihan hyvät arvostelutki siitä. Oli kyllä ihan sika hauskaa ,kun nähtiin pitkästä aikaa koko porukalla. Siinä vähän ennen 6 lähin käymään keskustassa ja nyt vaan jillaan kotona loppu illan. Sain tänään muuten mun rakkaalta serkulta nooralta pari ihanaa paitaa mitä se ei enää ite käytä, joten kuvia niistä tässä postauksessa..

Tänään on viimenen lomapäivä, tää loma on ollu kyllä ihan huippu ihana! Oon levänny hyvin, syöny hyvin, pitäny hauskaa, viettäny paljon aikaa rakkaan poikaystäväni kanssa, nähny kavereita paljon, nähny sukulaisii pitkästä aikaa, viettäny pitkästä aikaa äitinkaa laatuaikaa ja kattonu paljon hyviä leffoja. Se olis huomenna sitte kouluun, arki alkaa taas. Kesälomaa ootellessa! :)

H&M

Only

H&M







Ei kommentteja: