perjantai 29. kesäkuuta 2012

Oon niin onnellinen että ihan itkettää

Toi otsikko kuvaa mun fiilistä tällä hetkellä aikas hyvin. En nyt mitenkään haluu kehuskella sille kuin hyvin mulla menee.. tai no sitähän mä tässä vähä niinkun teen:d Mutta musta tuntuu että tänä vuonna oon alkanu jotenki elämään ja nautin elämästä hihh..



Kaks vammasta täs moii:D



Voi että oon jotenki tosi väsy koska jouduin heräämään tänään kuudelta töihin! Ihan älytöntä herätä siihen aikaan kesälomalla mutta kai se on vähän pakko jos meinaa työpaikkansa säilyttää. Nyt vaan makoillaan murun kanssa tässä sängyllä ja kohta puoliin lähetään varmaankin ulos.. Kävin ostamassa tänään sen ihanan hiusharja tangle teezerin, i love it! Tässä postauksessa myös kuvia kaikenlaisista ostoksista mitä oon tässä vähän ajan sisällä tehny.. Eipä mulla oikeestaan muuta asiaa, see ya honeys! :)

Hairlekiini 20e

Hakakirppis 20e

Erilaisia hiustuotteita

h&m 15e

h&m 15e





Ei kommentteja: