keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Tili tuli tällai, tili meni tollai.

Heipsan! Ei oo oikeen ollu inspistä kirjotella ja on ollu niin paljon kaikkee tekemistäki etten oo ees oikee ehtiny tai jaksanu.. Mutta siis oon ollu tässä joka päivä töissä ja tänään palkkapäivä! Varasin ittelleni tänään kampaaja ajan twisteriin ja mun pitäs päästä tässä kuussa vielä kosmetologillekkin ,ihanaa.

Tossa maanantaina käytiin hakemassa mun poikaystävälle uus mopo riihimäeltä ja nyt se on ollu tässä pari päivää ihan koko ajan sen kimpussa:d on se kyllä kiva mopedi, mäki pääsen varmaan ajelemaan sillä jossain vaiheessa. Tässä parina päivänä oon jillanu frendienkaa keskustassa ja oon nukkunu töitten lisäks. Muru laitto mulle yks päivä jalkakylvyn ,ihanaa saada vähän hemmottelua;D Tänä kesänä oon käyny vaikka missä ja vielä olis tarkotus lähtee mökille ,suomenlinnaan piknikille todennäkösesti ja sitte ensviikolla korkeesaareen, niitä ootellessa!

Tänään oon ollu töissä, shoppaillu, myyny tavaraa kun myyn kaikkee facebookin kirppiksellä, ottanut aurinkoo, nähnyt kavereita keskustassa ja kaikkee muuta mukavaa.. Huomenna töihin ja sitten varmaan uimaan. Vihdoin muuten on tullu lämpimät ilmat, oon ollu tänää ja eile varmaan ensimmäistä kertaa tänä kesänä koko päivän shortseissa, nyt kun noi pilvet lähtis vielä pois niin aurinkokin tulis esiin.. Mutta nyt pois koneelta, aurinkoista keskiviikko iltaa rakkaat! :)








onlysta

onlysta



Ei kommentteja: