maanantai 17. syyskuuta 2012

AS LONG AS YOU LOVE ME

Mun viikonloppu sujui oikeen mukavasti! Lauantaina en tehnyt oikeen mitään erikoista, olin töissä ja vaan jillailin. Sunnuntaina sitten nukuin pitkään, rehkin tunnin salilla ja illalla käytiin vuokraamassa murun kanssa leffa ja ostettiin karkkia.
Tänään oli pitkä koulupäivä ,mutta ihan kiva sellainen. Nyt oon vaan ihan naatti:D

Muuten oon miettinyt minkälaisia uusia postauksia. Toivepostauksia ehottelemaan!!? Ettei kaikki postaukset oo vaan tälläsii mitä oon tehny jne.. Paitsi että sitä videopostausta en voi vielä toteuttaa..





Hitsin vitsi että ootan sitä kun täytän 18!! Nää kaks turhaa vuotta on niin pyllystä. Haluisin saada jo ajokortin kun on autokin valmiina.. Mutta nää kaks opiskeluvuotta elän silti täysillä ja lupaan ittelleni että ne tulee olemaan ikimuistoset vuodet;)

Noh mutta asiasta ihan toiseen ,nyt lähen viemään sitä leffaa takas makuuniin ja loppuillan luenkin ensiviikon kokeisiin kun ensviikolla koeviikko.. See ya! :)




4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

meikkipostaus ois kiva :)

nina kirjoitti...

Onnistuu! :)

Anonyymi kirjoitti...

Joo meikkitutori tai hiustutori ois kiva:) poikaystäväpostaus missä kertoisit miten ja missä tapasitte ekan kerran yms. mimmonen auto sua odottaa?:)

nina kirjoitti...

Juu no eiköhän ne onnistu:) Saan mun todennäkösesti mun äitin vanhan auton:)