torstai 20. syyskuuta 2012

IT'S ALWAYS A GOOD TIMEE


Heippa !!

Mun päivä on ollu oikein mukava, mitä nyt vähän väsyttää ja näin..
Meillä oli tänään ensimmäinen hiustenleikkuunäyttö koulussa ja leikkasin mun poikaystävän pikkusiskon justiinan hiukset. Kyllähän se aluks jännitti mutta meni se sitten ihan hyvin ja sain siitä numeroksi 2 puol, mun mielestä tarpeeks hyvä!

Koulun jälkeen oon ollu salilla ja lukenut ensviikon kokeisiin..
Huomenna jo perjantai, ihanaa! Saas nähä teenkö kavereittenkaa viikonloppuna jotain kivaa vai meneeköhän se kokonaan kokeisiin lukemiseen. Mua joten tressaa ne kokeet kauheesti, kun haluun saada niistä hyvät numerot mutta jotenkin tuntuu ettei se juttu vaan jää mun päähän. Mutta ensviikolla näkee sitten meneekö ne hyvin..

Nyt mä meen kattomaan dancea ja laittamaan color maskin päähän, see ya! :)




Tälläsen ihanuuden ostin koulusta tänään 8 eurolla



Ei kommentteja: