sunnuntai 2. syyskuuta 2012

TUO MULLE LÄMPÖÖN, VIE MUT AURINKOOON

Heippa! Viikonloppu oli ja meni, kiva se kyllä oli. Lauantaina olin aamupäivän töissä ja loppupäivä menikin sitte siinä kun korjattiin oikaystävän kanssa mun skootteria, tai no mähän vaan katoin vierestä..:D Mun skootteri siis hajos ihan kirjaimellisesti tossa viikon alussa.. Siinä meni moottori rikki ja nyt joakim vaihtaa siihen sitten uuden. En oo nyt viikonloppuna nähnyt kavereita oikeestaan ollenkaan kun aika on mennyt sellasen mulle tosi tärkeän ihmisen kanssa ja koululäksyjen parissa..

Noh tänään sain nukkkua aika pitkään, tai no ainakin pidempään kun lauantaina.. Korjattiin sitä mun skootteria myös tänään hetki ja illemmalla käytiin joakimin kannsa subwayssa syömässä. Oon ollu tänään ihan älyttömän hyvällä tuulella ja oon vaan nauranu kaikelle koko ajan ,todennäkösesti sen takia että oon ollu niin väsynyt:D

Perjantaina sain muuten mun saksi- ja kampasetin ,ahhh mä niin rakastan niitä!! Ja ne on vielä niin ihanan värisetkin kun pinkit:P Jo ensviikolla me ruvetaan koulussa leikkaamaan harjotuspäiden hiuksia, iik saas nähä mitä siitä tulee.. Oon saanut myös tosi paljon vaatteita tänä viikonloppuna. Sain mun poikaystävän äidiltä paidan ,legginsit ja pari mekkoa, kiitos siitä marille! :) Ja sitten sain vielä pari kivaa hupparia mun serkun poikaystävältä jotka oli sille pieniä:d

Nyt teen loppuun sen mun koulutehtävän, kun piti tehä inci-luettelo monista aineista.. Ja sitten katsomaan big brother talk showta! Ja hei ensviikolla alkaa dance, vihdoin! Ootan sitä niin innolla, kannattaa katsoa;)







Rakkaudella: Nina


Ei kommentteja: