keskiviikko 19. syyskuuta 2012

POIKAYSTÄVÄ POSTAUS

Monet on halunnu että teen poikaystäväpostauksen joten tässä se nyt sitten tulee, vaikka tiedänkin ettei se tästä kauheesti tykkää:d

Elikkäs mulla on poikaystävä jonka nimi on Joakim, me ollaan seurusteltu nyt 1 vuoden ja 2 kuukautta.
Me alettiin kiinnostua toisistamme rippileirillä ja kun se leiri loppui kuudes päivä heinäkuuta, niin seuraavana päivänä me alettiin jo seurustelemaan. Sanotaanko nyt että tää on mun pisin suhde ikinä, vaikken mä oo edes kauheesti seurustellut:d

Joakim ei oo mulle vaan elämänkumppani ,se on myös mun parasystävä jolle mä voin puhua ihan kaiken mikä mieltä painaa.. Tosi monet on kysyny multa että ''nina miten sä jaksat ku ootte yhessä 24/7'' mutta ei se mulle oo mikään ongelma. Me tehään oikeestaan kaikki yhessä ja oon tottunu siihen että se on koko ajan vierellä. Se on mun hönö ja rakastan sitä enemmän kun mitään muuta. :)

Tumblr

life | Tumblr


Ei kommentteja: