tiistai 25. joulukuuta 2012

CHRISTMAS EVE

Mun jouluaatto meni todella ihanissa merkeissä. Aamulla mentiin joakimin mummolle ja papalle syömään ja sieltä avamaan lahjoja sen porukoille. Iltapäivällä mentiin sitten mun mummulle ja papalle. Syötiin ja avattiin lahjat, oli kiva pitkästä aikaa olla kaikkien rakkaiden kanssa samassa paikassa ilman kiirettä. Käytiin myös hautausmaalla viemässä kynttilöitä edesmenneille läheisille, oli kiva käydä sielä pitkästä aikaa..
Illalla käytiin sitten murun kanssa saunassa ja katsottiin joululeffoja. Ihana jouluaatto oli ja ihanat lahjat myös!




S-ryhmän lahjakortin sain mun kummilta, kinoman elokuvaliput joakimin äidiltä ja h&m:n 25e 
lahjakortin sain joakimin mummolta, kiitos!


Tarpeellisia meikkejä ja hajuveden avonilta sain mun kummilta.

Mukit mulle ja joakimille myös mun kummilta:)






Ihana ja toivottu epilaattori ja escadan hajuvesi rakkaalta poikaystävältäni

Viimeisenä mutta ei kuitenkaa vähäisimpänä ihana oloasu äitiltä.
Kaikista joululahjoista en jaksanut ottaa kuvia, mutta tässä oli nyt suurin osa.
Ja sain myös vielä 155e rahaa, ne tulee kyllä tarpeeseen! :)





Rakkaudella: Nina





3 kommenttia:

Sarah Anniina kirjoitti...

Ootpa kaunis :3

Anonyymi kirjoitti...

voisitko tehä sellasen postauksen missä on kuvia susta kun olit pieni tähän päivään asti?

nina kirjoitti...

Juu enköhän mä voi:)