tiistai 18. joulukuuta 2012

I FOUND THE ONE HE CHANGED MY LIFE

Tänään se sitten alkoi, nimittäin loma! Päivä oli aika rento koulussakin. Pidettiin levyraati ja katsottiin Leijona kuningas elokuva. Loppupäivä mulla onkin sitten varmaan kotona jillailua. Aion siivota mun huoneen ja varmaankin käydä lenkillä..

Eilen sain Käherryshuollosta tilaamani tavarat. Ripsi ja kulmavärit sekä saksikotelon. Ihanaa!
Sain eilen myös uuden kännykän, koska tossa viime viikolla mulle sattui sellanen kömmähdys että se mun entinen kännykkä hävis. Siis sitä ei löytynyt enään mistään vaikka kaikki paikat etinkin. Joten sain nyt uuden kännykän. Tykkään! vaikka se vähä pienenpi onkin kuin edellinen..

Wiih enään kuusi yötä jouluun! Nyt lähen pakkailemaan lahjoja mitä oon ostellut... See ya! :)


Tälläset ihanuudet sain mun kaverilta lilliltä joululahjaksi :)

Omatekemiä fudgeja. Yamii!










Rakkaudella: Nina







Ei kommentteja: