lauantai 8. joulukuuta 2012

EIGHTH DAY

En oo kirjotellut vähän aikaan koska ei oo vaan jaksanut eikö kerennyt. Mun pidennetty viikonloppu on ollut oikein mukava! Torstaina itsenäisyyspäivänä käytiin syömässä joakim isovanhemmilla itsenäisyyspäivän ateria. Oli hyvää ruokaa ja seuraa.

Tänään mun päivään on kuulunut aikasin heräämistä, töitä, erilaisten ihmisten kanssa juttelua, matkustamista, naurua, onnellisuutta, murun kainalossa oleskelua, väsymystä, dolce gusto kaakaota, kiirettä, shoppailua, lehtien lukemista, bolt-leffaa ja kaikkee muuta..

Onnellinen mutta väsynyt, kuvastaa mun olotilaa tällä hetkellä. Olisin jo niin valmis joululoman viettoon. Mutta onneks siihen ei oo enään montaa viikkoa.

Tänään mulla ei ookkaan omia kuvia anteeks! Kun en oo ehtinyt ottamaan, eli kuvat weheartista tänään. :)

Ps. En oo muistanu teille kertoo mutta mulla on ja on ollut jo aika pitkäänkin  käyttäjä instagramissa. Se on tässä.

heart | Tumblr

my healthy lifestyle

Tumblr

Not Only Photos Set4



Rakkaudella: Nina



Ei kommentteja: