sunnuntai 9. joulukuuta 2012

SUURIMMAT HAAVEET

Mua on pyydetty tekemään postaus mun suurimmista haaveista. So here we go !



 Mun ykkös haaveena on että saan seurata mun unelmia. Haluaisin olla joskus tunnettu ja hyvä parturi-kampaaja ja haluaisin myös oman kampaamon kun valmistun. Mulla on paljon haaveita ja tavoitteita.
Haluan tulevaisuudessa elää unelmaani enkä unelmoida elämääni!






Mun kakkoshaave on mennä naimisiin joskus ja elää onnellista elämää. Haluaisin saada myös joskus lapsia mutta kumminkin vaan yhden tai kaksi.


Kolmoshaaveena mulla on että saisin joskus elää vähän isommassakin talossa kuin pienessä kerrostaloasunnossa. En tiedä onko noin iso talo mahdollista ikinä saada kuin tossa kuvassa on mutta, olishan toi ihan mahtavan kokonen kämppä. Unelma asunto!








Neljäntenä haaveena mulla on matkustaa paljon. Rakastan matkustamista ja toivon että pääsen aikuisena matkustamaan paljon. Ehkä jopa muuttamaan ulkomaille.


Viidentenä haaveena mulla olisi adoptoida pikku hauva ehkä joskus. Mulla on nyt maailman ihanin koira mutta tiedän että se ihanuus ei ole enään mulla kun oon aikuinen. Joten oon koko pienen ikäni haaveillut siitä että voisin auttaa yhtä pientä hauvvaa ja antaa sille kodin:)


Rakkaudella: Nina



Ei kommentteja: