lauantai 14. heinäkuuta 2012

I can't get you outta my head!

Heijssan!! Ei mulla mitään erityistä kerrottavaa oo mutta kumminkin.. Tää viikko on mennyt aikalailla töissä, nukkuessa ja poikaystävän kanssa hengaillessa. Tossa yks päivä äitin kanssa  meijän kämppä oikeen kunnolla, nyt onki siistiä pitkästä aikaa. Tänään olin aamun töissä ja päivällä lähettiin murun kanssa vähän shoppailemaan ,löysin maailman ihanimman jakun ja ihanat kengät biancosta mitkä todennäkösesti käyn vielä jossain vaiheessa ostamassa. Ostin myös uuden ripsarin ,rintsikat ja sellasen ihanan kamman mitä tuun tarviimaan opiskeluissa.. Ilta istuttiin keskustassa auringonpaisteessa frendien kanssa. Ei yhtään hullumpi lauantai ja muutenkin kiva viikko on ollut!

Ensimmäistä kertaa ikinä odotan koulun alkua ,vaikken kyllä haluaisi tämän kesän loppuvankaan. On vaan ihana päästä opiskelemaan oikeesti asiaa mistä tykkää eikä vaan huvikseen kaikkia aineita niinkun peruskoulussa.. Odotan myös tulevia tanssi tunteja, vaikka mulla onkin vaan yks tanssitunti enään ensvuonna. Pitäis myös se salikortti hommata niin pääsis taas treenaileen.. Noh mutta eipäs mulla tässä nyt sen enempää ,nyt katsomaan guru elokuvaa. See ya!



Äidin tekemää ruokaa

Käytiin murun kanssa cofee housessa vaahtokarkkikahvilla

Joakim teki mulle nami drinkin:D

Lindex 50e



Mun mielestä tää on oikeesti ihan hyvä biisi! :D


Ei kommentteja: