lauantai 7. heinäkuuta 2012

Ranta-rolexeja, mojitoja ,palanutta nahkaa, moskiittoja!

Heipsuli. Torstaina lähin murun kanssa töitten jälkeen sääksiin, oli ihan sika ihana ilma. Ja oon saanu pienet rusketusrajatki hihhhii. Kävin myös ostamassa yheltä tyypiltä sellasen ihanan villapaidan.. Noh eilen    oli oikein kiva päivä vähä niinkun kaikki muutkin päivät tällä viikolla on ollu.. Eilen olin päivällä töissä ja myöhemmin mentiin sitten istumaan frendien kanssa iltaa yhteen puistoon, kivaa oli! Kävin myös ostamassa ittelleni sellaset ihana kiilakorkokengät..

Tänään oon ollu töissä, käyny ulkona syömässä, käyny moikkaamassa frendejä keskustassa, hengannu poikaystävän kanssa, käyny kattoo speedway kisoja jnee.. Muuten tänään ollaan oltu joakimin kanssa tasan vuos yhessä. On se vaan ihana! Mutta mä lopetan tän höpöttämisen nyt ja lähen ulos, see ya. :)












2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tee videopostaus ? :)

nina kirjoitti...

Oon aatellu tehä kun muutkin on sitä kyselly mutta kattoo jos saan aikaseks ja jos siitä tulee jotain:D