perjantai 27. heinäkuuta 2012

LEPO VIIKONLOPPU

Heippa! Mun piti postailla jo eilen mutta meillä ei toiminu kotona netti.. Eilen kävin sielä kampaajalla eikä mulle tehty oikeen muuta kun leikattiin huonot latvat pois ja vaihettiin sivujakaus keskijakauksesksi. Sain myös mun h&m:ltä tilaamat vaatteet, ostin sieltä siis topin, farkut ja sellasen kivan neulaa, mutta niistä mulla ei oo kuvia nyt. Eilinen ilta ajeltiin mopoilla ja istuskeltiin terassillakin jonkun aikaa poikaystäväni kanssa..

Noh tänään olin uimassa tai no enemmänkin ottamassa aurinkoa kiian kanssa jonkun aikaa ja nyt istuskelen autossa.. Ollaan siis menossa mökille mun kummin, poikaystävän ja äidin kanssa. Ilma on mitä täydellisin ja seura kanssa. Hyvä viikonloppu siis tulossa! Ihanaa päästä vähän pois kaupungin hulinasta, saa pitkästä aikaa rentoutua luonnon helmassa.. Mutta eipä tässä sen enempää.. Hyvää viikonloppua, see ya! :)





Ei kommentteja: