keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

KAIKEN TÄYSILLÄ TEET !

Heippa! Voi vitsi mikä päivä tänään on ollu, tosi kiva keskiviikkopäivä! Näin tänään pitkästä aikaa yhtä mun hyvää frendiä kiiaa, käytiin kahvilla (tai no enemmänkin kaakaolla ja jääteellä:D) ja vaihdettiin kuulumisia pitkästä aikaa.. Myöhemmin illalla lähettiin sitten hakemaan skoballa;o mun poikaystävälle keravalta mopoa.. no joo tiiän sillähän on jo yks mopo mutta se nyt oli paska eikä sitä saatu korjattuun joten nyt sillä on sitten ihan hyvä ja toimiva mopedi. Oli siinäkin taas reissu! Voin vaan sanoa että mun ja mun poikaystävän suuntavaistot ei oo mitään parhaimpia! No mutta selvittiin kumminkin ehjinä sinne ja takasin:d

Monet on kyselly että voisinko tehdä videopostauksen ja oon miettiny että pitääkö mulla pokka jos sen teen mutta kaipa mä sen voisin joku päivä ainakin yrittää väsätä. Pitää ensin vaan saada sellasta aikaa että oon yksin ja sitten pitää keksiä miten ja missä sen kuvaisin, mutta olkaa kärsivällisiä;) ehkä se tänne vielä joku päivä tupsahtaa..
Tossa kohta puoliin vois jo lähtee untenmaille kun huomenna aikanen herätys ja kampaajalle, iiik! Saas nähä mitä mun hiuksille tapahtuu ,ehkä jotain radikaalia ,tai sitten ei. How knows.. Ps. En oo nyt oikeen jaksanu kuvailla joten kuvat taas weheartista.. Mutta nyt hyveli yöteli rakkaat lukijani! :)

@hipsterstylez (Fashion Wonderland) 's Instagram photos | Webstagram - the best Instagram viewer

cool-girl-nice-photography-sweet-Favim.com-250516_large - xox - Oare stii oo1 - xox - cantstoptosayyourname

couple | Tumblr

love | Tumblr on we heart it / visual bookmark #33311073

So Young and Insane

Rakkaudella: Nina


Ei kommentteja: