tiistai 30. lokakuuta 2012

HAASTE !


Liina haasto mut tälläseen juttuun ja tottakai otin haasteen vastaan ;)

his little award is all about discovering new blogs and helping those with less
         than 200 followers to get recognized."
      1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them.
     3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.
6. There's no tag backs

- One day when the sky is falling ♥ -

So tässä mun faktat:

1. Inhoon talvea

2. Sählään paljon

3. Oon kirjaimellisesti blondi ja oikeesti aika tyhmä

4. Haluaisin todella paljon johonkin etelään

5. Rakastan kenkiä ja muotia

6. En osaa tehdä ruokaa

7. Tykkään käydä koulussa nyt kun olen alalla mistä tykkään

8. Oon töissä K-marketissa

9. Rakastan tanssia ja käydä salilla

10. Oon alle 160cm enkä kasva enään

11. Ainoat ohjelmat mitä seuraan on Salkkarit ja Dance


nightmare


Sitten Liinan kysymykset mulle:

1. Kuka on mielestäsi turhin julkkis?
 -Johanna tukiainen :D

2. Kumman ottaisit mielummin, matkan Havajille vai Lontooseen?
 -Havajille tieteski

3. Blondi vai brunette?
 -Riippuu asiasta ,mutta blondi

4. Minkä väriset converset ovat parhaat? 
-Pinkit

5. Monta lasta haluaisit? 
-1 tai 2, ei enempää

6. Paras paikka maailmassa?
 -Koti

7. Mitä olet viimeksi katunut?
 -etten ostanut yhtiä tiettyjä farkkuja

8. Mikä on paras kouluaine?
 -Liikunta

9. Viimeksi nähty leffa?
 - 007-skyfall

10. Mikä on elämän tarkoitus?
 -Elää elämä täysillä

11. Syksy vai kevät? 
-Kevät!


FWHI


Mun kysymykset muille: 

1. Syksy vai talvi?

2. Lempi viikonpäiväsi?

3. Kolme asiaa mitkä ottaisit mukaasi autiolla saarelle?

4. Minkälainen on hyvä ystävä?

5. Noloin tekemäsi asia?

6. Aamu vai ilta?

7. Mihin hyväntekeväisyyskohteeseen lahjoittaisit rahaa jos lahjottaisit?

8. Paras treffipaikka?

9. Omena vai banaani?

10. Rakas vai rikas?

11. Missä? (vastaa mikä tulee ekana mieleesi)


amazing, beautiful, bird, boy - inspiring picture on Favim.com

Haaste lähtee: JennalleEliisalla ja Heidille


Geek In The Pink


Rakkaudella: Nina



Ei kommentteja: