lauantai 6. lokakuuta 2012

PÄIVÄN PARAS-POSTAUS

Päivän paras asia: On lauantai ja saa ottaa rennosti. Tänään on ollu ihana ja aurinkoinen ilma. Kävin ostamassa uuden puuterin ja lakkasin myös pitkästä aikaa mun kynnet ihanalla värillä.

Päivän paras vitutus: Jouduin aamulla heräämään aikasin ,koska töitä. Jaja se vaan etten saanu tänään päivällä kiharrettua hiuksia kunnolla, bad hair day:d

Päivän paras fiilis: Onnellisuus. Oon tosi onnellinen vaikka mun elämä ei oo mitenkään ihmeellistä. Tuun onnelliseks pienistä asioista ja mulla on kaikki tällä hetkellä mitä tarviin ollakseni onnellinen.

Päivän paras esine: Mun rakas ghd:n suoristusrauta ja vaseliini (huulirasva). Koska ghd:n suoristusrauta on vaan niin ihana ja haluisin käyttää sitä koko ajan ja mun huulirasva ,se on niin tarpeellinen tossa kylmässä syyssäässä.

Päivän paras ruoka: Ruisleipä. Söin tänään pitkästä aikaa ihan tuoretta ruisleipää ,jonka päällä oli juustoa. Ai että oli hyvää!







Rakkaudella: Nina


1 kommentti:

Sarah Anniina kirjoitti...

GHD <3 Paras ikinä :)