torstai 18. lokakuuta 2012

NEW HAIR AND NEW SHOPPING CENTER IS HEREE

Heippa! Tosi kiva päivä on kyllä ollut tänään. Niinkun kuvista näkyy niin tänään värjättiin koulussa mun hiukset. Ei niistä nyt kauheesti vaaleemmat tullu mutta pikkusen kumminki, i like!
Vihdoin ja viimein tänään aukes myös se willan toinen osa. Ahh, Se on ihana ja löysin paljon ihania vaatteita. Käytiin joakimin kanssa kiertelemässä koulun jälkeen siellä ja käytiin myös subwayssa syömässä, vaikka sielä olis ollut muitakin ruokapaikkoja, mutta se oli halvin:d Meinaan huomenna käydä sielä taas kiertelemässä jos olis vähän vähemmän noita ihmisiä kun tänään ja jos sitä jotain ostaiskin;)

Huomenna alkaakin sitten loma ja päästään koulustakin tuntia aikasemmin. Sori jos oon toitottanu tota lomaa koko ajan tai en tiiä onks mulla vaan sellanen fiilis, mutta ootan sitä lomaa ja tukholmaan menoo niiin paljon.. Noh mutta nyt katsomaan salkkareita. See ya!











Rakkaudella: Nina

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kyllä nuo minusta näyttää todella vaaleilta :) Tai no itse olen brunetti niin minusta kaikki näyttää vaaleammalta. Itsekin ajattelin oisko pitänyt tulla Willan avajaisiin, mut en sitten missään välissä kerinnyt. Ehkäpä mulla kuitenkin on aikaa, tuskin se pois lähtee ;)

http://annisuvisuo.blogspot.com/

nina kirjoitti...

Heh jeb. No etköhän sä vielä sinne willaan ehdi kun se on sielä ja pysyy:) Ja varmaan ihan hyvä ettei mee sinne heti ekoina päivinä kun on niin paljon ruuhkaa ;)