torstai 11. lokakuuta 2012

PIMEYS PÄIVIÄ PIILOTTAA MUTTA RAKKAUTTA EI PIILOON SAA...

Heijssan! Viikko alkaa olla jo lopuillaan. Väsyttävä, raskas ja kiva viikko on ollut. 
Eilen käytiin joakimin kanssa vuokraamassa tuo The wow leffa makuunista. Se oli tosi ihana!

Huomaa kyllä että tää koulu on ihan erilaista kuin peruskoulu. Välillä oon niin väsyny että tuntuu ettei jaksa tehä enään mitään. Mutta on se sen arvostakin kyllä..
Huomenna meillä on koulussa asiakaspalvelupäivä ja värjäilen n. 4-5 ihmisen ripset ja kulmat ja teen mun  kaverille kiialle haudehoidon. Kiireinen ja kiva päivä siis huomisesta tulossa.

Ensviikko painetaan vielä koulussa täysillä hommia ja sitten saa viikon levätä, koska syysloma!
Ensviikon torstaina shoppailemaan uuteen osaan willaa kun se aukee, perjantaina koulussa hiustenvärjäyksiä sekä mulle tehdään että mä teen, sunnuntaina muoti ja kauneusmessuille ja maanantaina sitten laivalle. Eli ootan siis loman alkua ja ensviikkoa muutenkin paljon.

Tänään on virallinen tyttöjen päivä.. Joten hyvää tyttöjen päivää;)
See ya!




Tehohoito/haudehoito koulusta 4e

muotovaahto koulusta 4e



mä tykkään;D




Rakkaudella: Nina


Ei kommentteja: