sunnuntai 28. lokakuuta 2012

I WANT THIS FOR THE REST OF MY LIFE, IM ALL YOURS

Eilen olin päivällä töissä ja illalla mentiin sitten porukalla äidin, joakimin, mun kummin ja serkkujen kanssa kattomaan 007-Skyfall leffateatteriin. Oli tosi hyvä leffa, mun mielestä melkein parempi kun ne aikasemmat bondit.

Tänään en oo pahemmin tehny mitään, koska viimenen loma päivä ja viimenen päivä kun saa ottaa ihan relax.. On ollu kiva levätä ja saada vähän koulujutut pois mielestä.
Oon syöny aika epäterveellisesti ja oikeesti paljon jos vertaa siihen mitä arkena syön. Joten huomisesta lähtee sitten taas vähän tiukempi ruokavalio ja salille pitää kans päästä..

Noh mutta ei mulla nyt oikeesta sen enempää asiaa ollu, piti tulla vaan vähän kertomaan kuulumisia.
Joten ihanaa sunnuntaita teille! See ya:)


Tällänen lähti mukaan hairlekiinista 4e




Rakkaudella: Nina



2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kyllä! Tuo Bond oli kyllä paaaljon parempi kuin aikaisemmat :) Daniel Craig on niin NAM!
http://annisuvisuo.blogspot.com/

nina kirjoitti...

Jeb samaa mieltä ;D