keskiviikko 29. elokuuta 2012

CAN YOU FEEL THE LOVE?

Mörjens! Tällä viikolla mun päivät on menny aikalailla koulussa, salilla, kaikkia asioita hoitelemassa ja poikaystävän kanssa hengaillessa, en oo ehtinyt kauheesti kavereita näkemään muutakun koulussa. Noh tänään koulun jälkeen yks mun frendi taru kävi meillä kahveella ja tossa kohta lähen joakimin kanssa käymään mun toisella mummolla kylässä pitkästä aikaa. Ja illalla sitte treeneihin jee..!

Oon niin happy kun saan sellasen ison ammattilaisten suoristusraudan, se on niin täydellinen ja tulee tarpeeseen! Siitä sitten kuvia kun saan sen:) Huomenna mulla onkin etäopetus päivä. Eli en mee kouluun ollenkaa. Ihanaa saa nukkua ja sitte meen varmaan koittamaan huomenna lady atlaksen kuntosalin. Ja perjantaina sitte varmaan fit 24 hierontaan kun mulla on sinne sellanen lahjakortti;)
Ps. kaikki kuvat mitä tänne laitan nyt niin on otettu mun kännykällä, joten laatu ei mitään parasta;/








Rakkaudella: Nina




Ei kommentteja: