keskiviikko 22. elokuuta 2012

ELÄMÄÄ EI SEN ENEMPÄÄ, ON KAIKKI TÄÄ KOITA YMMÄRTÄÄ

Hello honeys! Oih tänään oli ihana päivä. Koulussa kolmoset laitto siis meijän ykkösten hiukset ja mulla vaan vähän värjättiin vielä vaaleemmaks ja leikattiin. Aika lyhyethän niistä hiuksista tuli, mutta mä tykkään. Mulla värjättiin myös kulmakarvat ,ne on ihanat! Vaikka menee mulla ja kaikilla muillakin mun ympärillä olevilla ihmisillä aikaa tottua niihin... 

Pääsin tänään neljältä koulusta ja ehin käydä vaan kotona syömässä ja illaks meninkin sitte treeneihin kun ne alko taas! Oli ihanaa päästä pitkästä aikaa treenaamaan tutun opettajan ja hyvän musiikin tahtiin! Ja hei muuten kävinhän mä yhessä välissä tänään suomalaisessa kirjakaupassakin, ostin sieltä nimittäin mun kaks koulukirjaa mitkä piti hommata... Ja hei en tiiä saanko nyt enään vähään aikaan tänne mun ottamia kuvia kun mun molemmat kamerat on rikki, mutta saan jossain vaiheessa todennäkösesti järkkärin:p Mukavaa iltaa teille, mä lähen kattomaan nyt slummien miljonääri leffaa murun kainaloon. See ya! :)





Ei kommentteja: