sunnuntai 12. elokuuta 2012

KUULUMISIA!

Heippa! Kiva viikonloppu on ollut. Oon levännyt ja nukkunut hyvin.. Perjantai-iltana olin salilla ja lauantaina töissä. Tänään sunnuntaina oon vaan jillannut kotosalla ja illalla käytiin joakimin kanssa salilla ja subissa syömässä hehh.. Oon nyt ruvennu käymään meijän koulun kuntosalilla kun se on ilmanen, voisin vielä väsätä ittelleni jonkun kuntoiluohjelmanki:d

Keskiviikkona olin jotenki niin väsynyt että onnistuin kaatumaan (paikallani) skootterilla kaks kertaa ja meinasin jäädä auton alle ,mietin sinä päivänä sitte että mitähän huomenna tapahtuu. Noh torstaina sitten ajoin skootterilla mun mummulaan ja kun nousin skootterin päältä pois niin mun jalka osu sen pakoputkeen joka oli ihan tulikuuma, voitte vaan kuvitella kuinka paljon sattu! Noh ei muuta kun lähettiin päivystykseen ja sain jalkaani rasvaa ja siteen. Edelleen se mulla on jalassa ja edelleen se on aivan perkeleen kipee mutta onneks jo paranemaan päin. Eikä siinä vielä kaikki! Perjantaina kun mentiin joakimin kanssa salille niin joku idiootti äijä tuli huutamaan meille että ''vitun hullut yrititte itsemurhaa kusipäät'' kun ohitettiin se koska se ajo jotain 30 kilsaa tunnissa vauhtia:D ei huhhuh mikä viikko on ollu mutta kiva sellanen!!

Tänään aikasin tutimaan kun huomenna taas koulu kutsuu, kivaa:d Tällä kertaa ei oo omia kuvia kun en oo saanu aikaseks ottaa kameraa käteen ja mennä kuvailemaan. Mutta nyt suihkuun ja murun kanssa katsomaan telkkaa.. See ya! :)

Tumblr

Free Online Image Editor

The Butterfly

时光的脚步_爱情_新浪轻博客



Ei kommentteja: