lauantai 4. elokuuta 2012

JA TAAS MENNÄÄN

Heijj! Eilen käytiin äitin kanssa vähän shoppailemassa. Ostin ittelleni ihanat ballerina kengät ja blondin hiussävyn, vaikka ite oon oikeestikki blondi. Mua niin ottaa päähän kun mulla on tosi pieni jalka ,enkä oo löytäny mistään päin hyvinkäätä 35 kenkiä, iha älytöntä:D Ostin sitte 36 kokoset kengät ja laitoin sinne pohjalliset, mutta edelleen ne on vähän isot:d

Tänään oon ollut töissä ,syönyt ja poiminut marjoja, syönyt jäätelöä ,nauttinut ihanasta ilmasta ja auringonpaisteesta, siivonnu mun huoneen, viettänyt aikaa poikaystävän kanssa jnee.. Nyt kattelen lentökenttä ohjelmaa ja loppuillanki vaan jillaan. Huomenna lähenki sitte serenaan uimaan poikaystävän ja sen porukoitten kanssa. Eli kiva sunnuntai tiedossa!... Se ya:)










Ei kommentteja: