torstai 2. elokuuta 2012

WE DONT CARE WHAT THE PEOPLE SAY, WE DO WHAT WE WANT

Terve! Ei mulla kamalasti asiaa oo, eikä nyt oo kauheesti kirjotuksen aiheitakaan mutta aattelin nyt tulla kertomaan kuulumisia ja mitä oon tehnyt.. Eilen ei nyt kauheesti tapahtunukkaan mitään. Jillailin koko päivän murun kanssa ja käytiin vähän korjauttamassa mun skobaa mun mummun ja papan luona ja käytiin myös pitkästä aikaa kahvittelemassa mun poikaystävän papan luona. Oli ihan mukava päivä kaikenkaikkiaan.

Tänään lähettiin joakimin kanssa käymään riihimäellä mopoilla. Käytiin h&m:ssä ,ostin sieltä ihaanan sormuksen ja ostin myös yheltä tyypiltä uuden kihartimen, kun palkka tuli eilen.. Tultiin tossa yheksän aikaan meille ja nyt katon nelosen toimintatorstaita...

Mun piti mennä huomenna moikkaamaan yhtä mun kaveria vantaalle mutta me jouduttiin taas siirtämään sitä:/ Huomenna siis varmaan synttärilahjaostoksille äitin kanssa ja illemmalla sitten varmaan vähän siivousta ja kauneuden hoitoa. Ja lauantaina sitte taas aikasin töihin.... Mukavaa torstai iltaa teille, see ya! :)

Facebook

Worst Romance

Tumblr

Tumblr



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tää blogi ois kivempi jos täällä ois enemmän sun ottamia kuvia ja jos noi kuvat ois selkeitä eikä tollasia rakeisia:) poltatko muuten tupakkaa?:D

nina kirjoitti...

Yritän mahollisimman paljon laittaa tänne ite ottamiani kuvia, mut en kauheesti jaksa kuvailla digikameralla, sit kun saan järkkärin niin varmasti tulee enemmän omia kuvia;D En polta tupakkaa..