tiistai 7. elokuuta 2012

LOMA LOPPUUU

Mooii! Sunnuntaina oltiin siis sielä serenassa. Oli ihan sairaan kiva päivä kyllä! Lähettiin aamulla ja tultiin illalla. Tuli otettuun aurinkoo ,oltuun porealtaassa ja uituun ihan muuten vaan. Uskaltauduin jopa niihin liukuputkiin vai mitä ne onkaan vaikka mulla onki ihan älytön korkeen- ja ahtaanpaikan kammo:D Sen reissun jälkeen kaikki vaan oli tosi väsyneitä ja sinä yönä sai kyllä untakin hyvin.. Mulla ei nyt vaan oo oikeen kuvia tästä reissusta kun vedessä on aika vaikeeta kuvata:D

Voi hitsi kesäloman viimenen päivä... Huomenna alkaa sitten taas se arki ,mutta onhan se ihan kiva mennä uuteen kouluun ja sielä on todennäkösesti aika rentoakin. Tää kesäloma on kyllä ollut tosi ihana! Oon tehnyt vaikka mitä. Oon viettänyt tosi paljon aikaa mun poikaystävän kanssa, nähnyt kavereita, syönyt paljon hyvää ruokaa, ottanut aurinkoa, nauttinut ilmasta, ollut mökillä, käynyt puuhamaassa, serenassa, särkänniemessä ja kaksi kertaa  linnanmäellä, yöpynyt hotellissa, pitänyt leffaillan, valvonut myöhään, ollut myöhään ulkona, yöpynyt muuallakin kuin kotona, shoppaillut paljon, tehnyt töitä, nukkunut myöhään ja välillä myös joutunut heräämään todella aikaisin, syönyt paljon jätskiä, urheillut mutta kumminkin aika vähän ja mikä parasta saanut uusia kavereita.. Viime kesänä sekoilin aikas lailla, mutta tänä kesänä otinkin vähän iisimmin enkä tehnyt niin paljon tyhmyyksiä. Huippu kesä on ollut ja oon viettänyt sen ihanien ja mulle tärkeiden ihmisten kanssa! Ens viikolla tää kesä huipentuu sitten weekend-festivaaleihin... See ya! :)






Ei kommentteja: