tiistai 24. huhtikuuta 2012

I hope this will work and never end..

Heissuliveissuli! Tänään ei oo kauheesti tapahtunu, koulusta menin suoraan treeneihin. Treenien jälkeen menin sitte keskustaan moikkaamaan frendejä. Mutta hyvä päivä on ollu. Pitkästä aikaa baletti tunnilla jaksoin keskittyä, tajusin just että tänään oli mun viimenen baletti tunti ehkä ikinä tossa koulussa jos en enään jatka dance artilla. Enään pari viikkoa niin on meijän tanssikoulun kevätnäytös, iiik ja stressi vaan kasvaa! Nyt on myös koulussa ihan älyttömän paljon kokeita ja pitäis jaksaa puristaa vielä vähän, mutta voin sanoo että mä luovutin koulun suhteen jo aikaa sitten, ei vaan jaksa enään panostaa koska en voi enään vaikuttaa kevät todistuksella siihen mihin pääsen opiskelemaan.. Mietin tänään että mitäköhän sitä sitte vappuna ja nyt mun synttäreinä tekis? Sen tiiän että maanantaina mennään ,mutta mulla on sunnuntaina synttärit ja haluisin viettää sillo aikaa ainakin mun poikaystävän kanssa.. Mutta nyt salkkarit ,kivaa tiistaita!! :)

Rakkaat

Tällästä tehtiin köksässä




2 kommenttia:

kiialexandra kirjoitti...

hyi oon kauheen näköneen!

nina kirjoitti...

no etpäs! kaunis ku mikä ;)