tiistai 10. huhtikuuta 2012

Mä tulin voittamaan, sydämeesi tyydyn jos saan sen uudestaan, liekin palamaan









Heissan! Pääsiäsloma meni kyllä aikas hyvin ja sain jonkun verran rentouduttuakin ,mutta en mä kauheesti kyllä niitä pääsiäsmununia syöny. Eilen käväsin mun serkuilla ja menin sitte rakkaalle poikaystävälleni yöks, että ei eilen sen enempään tapahtunu.. Noh tänään, oih ihana päivä on kyllä ollu! Täydellinen ilma, jos ei nyt oteta huomioon sitä aika kovaa ja kylmää tuulta mikä tänään on ollu.. Koulusta lähin suoraan treeneihin ja sieltä sitte menin keskustaan. Käytiin ajelemassa ja teboililla kahvilla frendienkaa.. Tilasin muuten tänään h&m:ltä vähän kesävaatteita, ihanaa että kohta on kaikki kesän vaatteet jo hommattu, nyt kun se kesä vaan tulis:D Noh mutta nyt kotona ja en oikeen tiiä mitä tekis loppuillan, todennäkösesti kattelen leffoja ja jos sitä ehkä yrittäis ainaki mennä aikasin nukkumaan... niin ehkä:D Muuten oon yrittäny vääntää ittelleni banneria tähän blogiin, enkä nyt ainakaan vielä oo siitä saamaan niin hyvää että sen tänne kehtaisi laittaa, mutta siis sellainenki jossain vaiheessa tulossa. Ja haluisin tosi paljon kehittää tätä mun blogii ja saada enemmän lukioita, että ihan vapaasti vaan kertomaan mitä voisin parantaa ja postaus ehdotuksia haluisin teiltä ihanilta lukijoiltani kanssa.. Mutta juuh enköhä mä nyt lopeta tän höpöttämisen ja lähen pois täältä koneelta, see ya:)

Ei kommentteja: