sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

It was something amazing and i will never forget that time, but now you are just memory in my heart...

Heeissaan! Tässä istuskelen meijän parvekkeella ja otan aurinkoo, mittari näyttää 28 astetta kun aurinko paistaa suoraan tähän.. Hyvä päivä on ollu ja ilma on ollu mitä täydellisin! Hihh tänään sain mun ekan synttärilahjan äitiltä kun se halus antaa sen mulle ihan väkisin:D Sain siltä uusimman escadan hajuveden ja sellasen ihanan matkamukin. Kävin tänään mun serkuilla ,oli kiva nähä niitä pitkästä aikaa ja sit oonki vaan ajellu ja ollu muuten vaan ulkona melkein koko päivän. Mulla on huomenna kemian koe ja oon taas onnistunu välttelemään sitä lukemista ihan täydellisesti, jos nyt illalla sitte ottais sen kirjan käteen ja rupeis opiskelemaan.. Noh mutta eipä mulla sen enempiä. Ihanaa ja aurinkoista sunnuntaita! :)






Ei kommentteja: