tiistai 17. huhtikuuta 2012

My nose is running...



Facebook

Tumblr_m2mjkgsdal1r75s2bo1_500_large

Heijsan! Mitäs mitäs, tänään mun aamu ei nyt alkanu mitenkään erityisen hyvin koska taivaalta tuli taas lunta ,enkä päässyt skootterilla kouluun joten jouduin heräämään aikasemmin.. Noh kyllä se päivä siitä sitte lähti käyntiin ja tää päivä on ollu kokonaisuudessaan ihan hyvä. Mulla oli tänään koulussa köksää ja voi kyllä sanoo että musta ei ikinä tuu mitään ihanaa ruoan laittaja kotiäitiä, siis herranjumala ei! En meinaan osaa laittaa ruokaa ollenkaa, mutta onneks mulla on poikaystävä joka osaa tehä hyvää ruokaa:D Noh mun päivääni on kuulunu treeniä, naurua, väsymystä, keskustassa hengaamista frendienkaa, ajelemista, hyvän ruoan syömistä ja paljon paljon muuta... En oo kertaakaan ollu kipeenä tänä vuonna ja nyt se flunssa on iskeny muhun, jösses tätä yskää ja kurkkukipua ja nenä vuotaa ihan solkenaan, mutta toivotaan nyt etten tuu kunnolla kipeeks ettei tarttis sairastella kotona kun on muutenkin aikas kiireistä aikaa tää kevät.. Nyt mä lopetan tän höpöttämisen, mukavaa tiistai iltaa honeyt! :)


Ei kommentteja: