sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Sweet 16 and perfect day!

Juhuuu! Mitääs mitääs.. Tänään mun synttärit ja nyt tää neiti on virallisesti 16vee! Eilen sain mun poikaystävältä maailman ihanimman synttärilahjan. Se oli tehny mulle ihan ite kakun ja sitte sain siltä vielä suklaata ja vaaleenpunasen happy birthday ilmapallon, on se vaan ihana! Noh mikäs täydellisempää kun herätä oman kullan kainalosta ja sen jälkeen lähtee kahen tositosi hyvän frendinkaa helsinkiin. En yhtään tienny mihin kiia ja sanni oli mua viemässä.. Ensin mentiin shoppailemaan ja ostin h&m:ltä pari ihanaa paitaa ja sellasen shortsipuvun. Sen jälkeen mentiin leffaan kattomaan american pie, oli muuten ihan sairaan hyvä leffa ja tosi hauska! Tultiin hyvinkäälle siinä vähän ennen kaheksaa ja käytiin vielä kulmiksessa.. Mulla on ollu niin täydellinen synttäripäivä että! Mulla on maailman ihanimmat ystävät ja poikaystävä, kiitos rakkaat!! Mutta kohta muru tulee hakemaan mut skoballa, joten nyt pois koneelta! See ya! :)









Ei kommentteja: