perjantai 27. huhtikuuta 2012

Tralalaa !

Helloou! Iiih mulla on niin paljo asiaa! Noh ensinnäki, eilinen oli hyvä päivä, paitsi että mun skoba meni paskaks, siinä on virtalukko rikki ja sen on nyt korjauksessa. Saan sen noin viikon päästä takasin, ääh mulla on jo kova ikävä sitä.  Sain eilen myös mun kännykän takasin, taih no ihan upouushan se on mutta se on kotona nyt kumminkin. Mun kummi kävi meillä eilen synttärikahvilla ja sain siltä lahjaks ihania ruusuja, korvikset ,vähän rahaa ja ison halauksen. On mulla vaan ihanimmat kummit ikinä! Noh tänään mentiinki sitte poikaystävän kanssa kävellen kouluun koska senkin skoba on paskana tällä hetkellä. Koulun jälkeen menin töihin ja olin tänään ekaa päivää kassalla, oih se oli niin niin kivaa! Tykkäsin tosi paljon vaikka onhan siinä tosi paljon opeteltavaa. Mutta siis semi hyvä päivä on ollut tänään jaja taas se ihana ilma on sopivasti piristäny mun päivääni. Tulin tossa vähän aikaa sitte kotiin ja loppuillan oonki sitte sohvalla telkan ääressä ja tänään aikasin nukkumaan koska oon ihan sika väsyny ja huomenna taas aikasin töihin..

 Voi kun se kesäloma tulis nyt äkkiä. Tää kova stressi alkaa jo vetää verojaan, ei oikeen jaksais enään tätä ainasta kiirettä. Koulua, kokeita, töitä ja rankkaa treeniä , esiintymis ja pääsykoe stressiä.. Noh nyt onneks enään kuukauden rutistus ja sitte helpottaa, vaikka ei se loma toisaalta mulla vielä ala kun koulu loppuu. Sillonhan ne työt mulla vasta kunnolla alkaakin mutta kyllä mä aion lomaakin pitää! Mutta nyt koiran kanssa lenkille ja sitten leffoja katselemaan. Ps.Ps. Enskuusta lähtien rupeen käymää nyt vihdoin ja viimein kuntosalilla, wiih kivaa! Mutta mukavaa perjantai iltaa! :)

Google Image Result for https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjty78ZjojrXjP8R5YfY_2PT9KxaunERPZQ5fUrd8nJRTEZvU9xiur9eYuK6HEpjlxygz19lj0kShttpDUxZTxj13Z4k52LzCTeS_mLaLeeENGeimwtBNfN-ssDlTDr6YegpkmZSGKjkDMf/s640/tumblr_m243xmU1fF1rsneg2o1_500.jpg

Caroline :)

199

Down with the Trumpets


Ei kommentteja: