maanantai 16. huhtikuuta 2012

I'm gonna live my life ,no matter what we party tonight!

Tumblr_m2kw5enr5h1ru2c21o1_500_large

anevangen

ForTheLoveOf-pink.tumblr.com

Love Beach And Summer

Foto bacheca

Tröötröö! Ihan jeba maanantai ollu. Heräsin aamulla pitkästä aikaa ilosena ja pirteenä, huomaa kyllä tän kevään vaikutuksen! Hmm mikäs tässä kotona sohvalla makoillessa lämpimän viltin alla.. Tää päivä on menny ihan vaan kotosalla yhteiskuntaopin kokeeseen lukiessa... taih no enemmän se kyllä on ollu lukemisen yrittämistä ja oon kaikin tavoin taas vältelly sitä lukemista:D itseasiassa kävinhän mä keskustassakin pyörähtämässä ja käväsin ostamassa ittelleni uuden liiman ja aurinkolasit. Musta on tullu kauhee aurinkolasifriikki, mulla on varmaa viidet aurinkolasit:o Noh mutta ompahan ainakin nyt sitte valinnanvaraa. Tajusin että viikon päästä on vappu ja mun synttärit ,enkä tiiä vielä yhtään mikskä pukeutuisin, nyt pitäis laittaa mietintämyssy päähän ja yrittää keksiä jotain... Mutta nyt vielä hetkeks lukemaan ahkerasti yh:ta ja koko illan kello yheksästä alkaen pysynki sitte tiukasti telkan ääressää koska sieltä tulee tänään titanic! Eipä mulla tän kummosempaa asiaa teille tänään:) see ya honeyt!

Ei kommentteja: