perjantai 9. maaliskuuta 2012

Et voi pilata mun fiilistä millään, mulla on kaikki hyvin tänään!






'



Heeii! On ollu tosi kiva päivä! Olin tänään ekaa päivää töissä, hihh oli tosi kivaa, vaikkakin kyllä nyt oon aikas poikki. Purin tosi paljon kuormia ja laitoin pulloja pullokoneista, jossain vaiheessa pääsen sitte jo kassallekkin;) Noh töitten jälkeen siinä kuuden aikoihin lähin keskustaan hengaamaan frendienkaa. Loppuilta meneekin leffojen ja huoneen siivouksen parissa. Muuten päätin että en jatka tanssia enään ens syksynä ja tää on mun lopullinen päätös. En haluis lopettaa, mutta siellä lopettaa tosiii moni muukin eikä kalliit hinnat vastaa enään koulutustasoa, eli en hyödy noista tunneista enään mitenkään. Alotan jossain kuntokeskuksessa sitte syksyllä.. Noh mutta mä lopetan nyt tän höpöttämisen, see you guys! :)



Ei kommentteja: