maanantai 12. maaliskuuta 2012

Hanat auki, lasit täyteen, raii raii raii!









Heeissan! Mitäs mitäs, noh ensinnäkin sunnuntai oli tosi kiva päivä! Käväsin äitinkaa mun serkuilla pullakahveilla, sain laskiaspullia namiii.. Myöhemmin menin frendienkaa hengaamaan keskustaan ja ilta meninkin sitte leffoja kattellessa meillä ankankaa.

 Maanantai... Oon nukkunu semmoset viis tuntia suunnilleen ,kun eräs ankka piti mua vähän hereillä viimeyönä ,mutta ei mua ihme kyllä väsytäkkään oikeestaan. Wääääh mulla on niiiniin kesäinen fiilis ,voi kun noi lumet nyt lähtis kokonaan pois! Tänään pääsin pitkästä aikaa skootterin kyytiin kun mentiin ankan skootterilla kouluun, oli tosi kivaa olla pitkästä aikaa skootterin kyydissä. Enään pari viikkoo varmaankin niin saan ottaa oman käyttöön. Nyt kotona ja tänään olis tarkotus lukee kokeisiin, kun huomenna enkun koe ja keskiviikkona terveystiedon koe ,eli en varmaan muuta tänään teekkään. Pitäis varmaan lähtee kauppaan ostamaan jotain hyvää kokeisiinlukemis syötävää hehh! Mutta nyt pois täältä internetin ihmeellisestä maailmasta. Aurinkoista maanantaita! :)






Ei kommentteja: