tiistai 20. maaliskuuta 2012

Töttörööörööö!

Accessories-adorable-beautiful-bow-cage-favim.com-270087_large 



Tumblr_m15v3dujlx1qemcfvo1_500_large 

Heeipsan! Eilen oli tosi kiva päivä, en vaan oikeen ehtiny kirjotella tänne mitään.. Koulun jälkeen lähin hetkeks keskustaan, kävin Filmtownissa ostamassa karkkii ja vuokraamassa Tapahtui las vegasissa leffan.  Illemmalla mentiin sitte ankankaa meille ja katottiin se leffa ja syötiin kaikkee hyvää. Suosittelen muuten tota leffaa kaikille, tosi hyvä! tai mä ainakin tykkään.. Noh tänään mun päivään on kuulunu aikaslailla vaan treeniä ja äikän kirjailijaesitelmän tekoa. Että tällänen on ollu mun kahen päivän ohjelma. Tänään illalla olis tiedossa kauneuden hoitoa, eli kynsien lakkaamista ,kulmakarvojen nyppimistä jne. jaja oon suunnitellu että varaisin tässä lähipäivinä ittelleni kampaajan niin sais nää hiuksetki kuntoon ja sitte joku viikonloppu sinne kasvohoitoonkin pitäis päästä kun mulla on lahjakortti yhteen kauneushoitolaan.

Mulla on kaikki hyvin ja oon happyhappy ja vaikka yrittäisin olla piittaamatta muiden ihmisten ongelmista ja asioista niin aina sitä draamaa ja miettimisen aihetta tulee jostain. Oon tässä vuoden sisällä oppinu huomaamaan että ei keneenkään voi luottaa tai no voi mutta niitä ihmisiä on tosi tosi vähän. Päätin ,että sitten kun saan joskus lapsia niin aion opettaa niille ettei kannata luottaa keneenkään sinisilmäisesti tai joutuu vaan pettymään.. Koska yleensä ne ihmiset keneen luotat eniten ,satuttaa suo pahiten. Voin ite sanoo että luotan tällä hetkellä vain parhaisiin ystäviini ja perheeseeni, mutta en mä muuta tarviikkaan. Oon ihan onnellinen näin.. Tällästä siis tänään. Noh mä lopetan tän höpöttämisen ja lähen tekemään kaikkia juttuja ,kivaa tiistai iltaa!:)

17.8! with. Kiia and Sanni. I wait that day fucking much



Ei kommentteja: